Oldalak

2012. július 21., szombat

Német film sci-fi rajongóknak a 60-as évekből

Hallo, ich grüße dich zum Deutschseminar!

Egy ideje azzal foglalatoskodok, hogy egy barátnőmnek készítek szószedetet és kifejezésgyűjteményt egy eBay - vásárláshoz (babaholmik), és azt terveztem, hogy felteszem ma ide, de még nincs olyan állapotban.
Viszont a YouTube-on barangolva felfedeztem, hogy megvan gyerekkorom kedvenc sci-fije: Az Orion űrhajó fantasztikus kalandjai! Valamikor a 70-es évek legvégén vagy a 80-as évek elején láthattuk Magyarországon, és én tátott szájjal néztem...
Beillesztem ide az 1. részt, sajnos magyar felirat nincs hozzá, de a YouTube-on fent van magyarul is a teljes sorozat.
/És szerintem ebben a sorozatban hangzott el először, hogy: Overkill! :))/



Aki pedig nem sci-fi rajongó, legalább ezt a pár perces összeállítást nézze meg az elképesztő táncról a tenger alatti "halas" bárban. Szöveg nincs, csak zene, és csak a táncot kell nézni. :)

2 megjegyzés: